close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צילומי משפחה- חוויה מרגשת ומזכרת חשובה לכל החיים

מערכת שורשכה אלול, תשעו28/09/2016

האם יש מקום לצילומי משפחה מקצועיים בעידן הדיגיטלי?

תגיות:

בעידן המודרני בו אנו חיים לכל משפחה יש סמארטפון משוכלל ולפחות מצלמה דיגיטלית מתקדמת אחת. אנו נוהגים לתעד את חיינו ללא הרף, לצלם את הילדים ואת עצמנו בחופשות, בטיולים ובאירועים חשובים ומרגשים, ויש גם הנוהגים לשתף את אלבומי המשפחה במדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם וכדומה) ולשלוח תמונות במייל לקרובי משפחה המתגוררים רחוק. למרות העידן הדיגיטלי המאפשר לנו לצלם בטלפון החכם ולשמור את התמונות במחשב או בענן, עדיין כדאי להדפיס את התמונות המשפחתיות ולשמור אותן באלבום מהודר כמזכרת לכל החיים.

מתנה נפלאה להורים ולילדים

אלבום תמונות משפחתי מהווה דרך נפלאה לתעד את חיי המשפחה לאורך ציר זמן ארוך. ניתן להוסיף לאלבום תמונות מרגעים חשובים בחיים כמו ימי הולדת, חגיגת בת או בר מצווה, טיולים וכדומה. במהלך אירוח המשפחה בבית אפשר לפתוח את אלבום התמונות כדי להציג לאורחים צילומים מרהיבים מתקופות שונות בחיים. לאלבום משפחתי יש קסם מיוחד, וגם הנכדים אוהבים לעיין בתמונות המשפחתיות ולהקשיב לסיפורים מרתקים ומעניינים.

כמו כן, ניתן להעניק אלבום משפחתי כמתנה להורים או כמתנה מרגשת לבני הזוג ולילדים. בבתים רבים נהוג לתלות תמונות של בני המשפחה על הקיר, אך כדי ליהנות מצילום איכותי ומלוטש כדאי להגיע לסטודיו מקצועי המציע שירות יעיל וציוד חדשני ואיכותי באמצעותו ניתן להפיק צילומי משפחה מקוריים ואמנותיים.

תיעוד הרגעים החשובים והיפים ביותר בחיים

הילדים גדלים במהירות ולעתים נדמה להורים כי חלפו רק מספר ימים מהלידה, ולפתע הילד חוגג בר מצווה או עומד להתחתן עם בחירת לבו. כדי לא לשכוח את כל הרגעים היפים בחיים חשוב לתעד אותם במצלמה איכותית. אין להסתפק רק בצילומים במצלמה הדיגיטלית או במצלמת סטילס ביתית מאחר וצילום של כל המשפחה מחייב ציוד מקצועי וניסיון רב בתחום. לכן, אחת לתקופה כדאי לכנס את כל המשפחה בסטודיו לצילום או להזמין צלם מקצועי לביתכם וליהנות מתמונה משפחתית מרגשת ומרשימה.

חשוב לציין כי צלם מנוסה מתעד את המשפחה באמצעות מצלמה מקצועית ומשוכללת, לאחר בחירת התמונות היפות ביותר הוא מעבד אותן באמצעות תוכנות גרפיקה משוכללות כמו פוטושופ. כדאי לדעת כי צילומי משפחה מתאימים לכל גיל ולכל הרכב משפחתי, לכן גם אם לא הצטלמתם יחד כאשר הילדים היו עדיין קטנים, עדיין לא מאוחר מדי, וכדאי להצטלם יחדיו וליהנות מחוויה מרגשת ומצילום מרהיב ומקורי.

מגוון אפשרויות הדפסה

את הצילום של כל בני המשפחה ניתן להדפיס בגדלים שונים ועל מגוון חומרי גלם. ניתן לפתח את התמונה בגדול, להדפיס אותה על נייר צילום איכותי או על קנבס. בבתים רבים בארץ ניתן לראות צילום יפהפה של המשפחה המודפס על קנבס איכותי, את התמונה ניתן למסגר ולתלות על הקיר בסלון או בכל חדר אחר. כמו כן, כדאי להדפיס את התמונה במספר עותקים כדי להעניק לסבים ולסבתות מתנה מרגשת לחג, ליום הולדת או לכל אירוע אחר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה